Keçiborlu escort Emirdağ escort Eynesil escort Çan escort Maçka escort Eyyübiye escort Fatsa escort Eşme escort Balıkesir escort Bakırköy escort Boyabat escort Aydın masaj salonu İslahiye escort Tire escort Mamak escort
Image
Екипът ни вярва, че за да работи една компания добре е нужен непрестанен стремеж към новото и усъвършенстване на работния ресурс.
Чрез този принцип ние съчетаваме полезното с приятното време за нас. Представяме ви няколко заглавия на книги, които дават информацията от  „кухнята“ – „ Как го правят големите“?

1. „Мислещият човек” от Джеймс Алън

На какво ни учи: Повечето хора са жертва на представата, че животът им е резултат от техните съдба, късмет и обстоятелства. Тази книга обяснява, че животът е такъв, какъвто си го направим, и че единственият начин да постигнем житейски успех, е като постигнем успех в мислите си. Това е основата на успешната бизнес кариера.

Най-добър цитат: „Човек започва да се превръща в личност, когато престане да хленчи и ругае, и започне да търси скритата правда, която управлява живота му. Когато адаптира съзнанието си към този регулиращ фактор, човек спира да вини другите за състоянието си и започва да мисли благородно; спира да рита срещу обстоятелствата и започва да ги използва, за да ускори прогреса си – като сили и възможности, скрити в самия него.”

2. „Богат татко, беден татко” от Робърт Кийосаки  

На какво ни учи: В допълнение към фундаменталните финансови облаги (без които успехът е безсмислен), книгата обяснява защо изграждането и притежанието на собствен бизнес е най-надеждният начин за трупане на богатство. Тя разбива абсурдната представа, че платената работа носи финансова сигурност, и ни учи как да мислим като предприемачи.

Най-добър цитат: „Човечеството е разделено на богати и бедни, на собственици и експлоатирани. Да се абстрахираме от това фундаментално разделение и от враждата между бедни и богати значи да се абстрахираме от фактите.”

3. „Кой ми взе сиренцето?” от Спенсър Джонсън

На какво ни учи: Безброй книги са изписани за разрушителните иновации и за това, как всеки човек и всяка компания трябва да се адаптират към ускоряващата се промяна. Но няма четиво, което да обяснява ситуацията (и как да я променим) толкова кратко и ясно.

Най-добър цитат: „Онова, от което се боите, никога не е толкова лошо, колкото си го представяте. Страхът, на който позволявате да се трупа в съзнанието ви, е по-лош от реалността.”

4. „Елементите на стила” от Уилям Стрънк младши и Е. Б. Уайт 

На какво ни учи: Сега, когато имейлите, текстовите съобщения и социалните мрежи стоят в основата на бизнес комуникацията, умението да пишем ясно никога не е било толкова важно. Когато прочетете тази книга, ще бъдете много по-добър автор от преди и от по-малко информираните си колеги.

Най-добър цитат: „Убедителното писане е сбито. Едно изречение не бива да съдържа излишни думи, а един параграф – излишни изречения. По същия начин, в рисуването не бива да има излишни линии, а в машините – излишни чаркове. Това не значи, че писателят трябва да формулира кратки изречения или да пропуска детайли и само да очертава темата, а че всяка дума трябва да казва нещо важно.”

5. „Едноминутният мениджър” от Кенет Бланчард и Спенсър Джонсън

На какво ни учи: Ако има по-добра и проста дефиниция на това, какво е да си добър мениджър, тя предстои да бъде намерена. Тази книга съдържа повече бизнес мъдрост (и приложения за нея), отколкото дузина библиотеки, пълни с академични проучвания.

Най-добър цитат: „Ако не можете да ми кажете какво бихте искали да се случваше, все още нямате проблем. Просто се оплаквате. Проблем съществува само когато има разлика между случващото се и онова, което искате да се случваше.”

6. „Как да лъжете чрез статистика” от Даръл Хъф

На какво ни учи: Определяща характеристика на всеки съвременен бизнес е желанието да измерваме. Метричните данни обаче са безполезни, ако не ги интерпретирате правилно и обективно. Тази книга ви помага да надникнете във всички трикове, които хората използват, за да манипулират истината и да създават погрешно впечатление.

Най-добър цитат: „Тайният език на статистиката, толкова привлекателен в нашата култура, ориентирана към фактите, бива използван, за да създава сензации, да надува, да обърква, да опростява. Статистическите методи и термини са необходими за оповестяването на данните за социалните и икономическите тенденции, условията за бизнес, анкетите и преброяванията на населението. Но без писатели, които да използват думите с честност и разбиране, и читатели, които да знаят какво е написано, резултатите са просто една семантична безсмислица.”

7. „Най-великият търговец на света” от Ог Мандино

На какво ни учи: Ако не можете да продадете идеите, продуктите или услугите си, никога няма да постигнете успех в света на бизнеса. Може да прочетете дузина книги и статии за продажбите, но всички те могат да бъдат сведени до простичката истина, разкрита в тази книга. Внимание! Тя няма да ви донесе просто бизнес успех. Тя ще направи и живота ви по-успешен.

Най-добър цитат: „Ще изживея този ден, все едно е последният ми. Този ден е всичко, което имам, а тези часове са моята вечност. Приветствам този изгрев с радостни викове, като затворник, който е бил помилван. Вдигам ръце с благодарност за безценния дар, който е всеки един ден. Сърцето ми ще бие с признателност, докато мисля за всички, които са приветствали вчерашния ден, но не са с нас в днешния. Аз наистина съм късметлия и днешните часове са един незаслужен бонус. Защо ми е било дадено да живея един ден повече от други, по-добри от мен, които вече са си заминали? Дали те са изпълнили целта си, а на мен това тепърва предстои? Е ли това още една възможност да се превърна в човека, когото знам, че мога да бъда?”

Източник: Списание Мениджър

Вашият коментар

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*